آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

سفر به استانبول - مهر94

1394/10/9 10:41
نویسنده : مامان آرتین
697 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان 

امسال مهرماه یه سفر داشتیم مجدد به استانبول. از اونجاییکه شما یکسال بزرگتر شدی خیلی بیشتر متوجه میشدی و خیلی بیشتر بهت خوش گذشت. و ما رو هم همه جا بیشتر یاری میکردی. روز عید قربان روز اولی بود که اونجا بودیم. اونروز همه جا تعطیل بود. بنابراین دوباره اولین جا رفتیم جزیره بیوک آدا. اون روز خیلی گرم بود و من اکثر لباسایی که اورده بودم برات لباسای گرم بود. مجبور شدم لباستو درارم و با زیرپوش باشی.

 

اینجا هم سینما سه بعدی واقع در اکواریوم اصلی. تا زمانیکه نوبتمون بشه شما هم بیکار ننشستی

پارکی نزدیک آکواریوم اصلی استانبول

عاشق استارباکس و شیرکاکائوهاش

جوجوی من نماز میخونه تو هتل

پاساژ اولیویوم

کاخ دولما باغچه

 

پسندها (2)

نظرات (2)

سمیرا ( مامان عرفان)
23 دی 94 15:22
سلام عزیزم مطالب گل پسری رو دیدم و کلی لذت بردم .خیلی عالی و منظم نوشتین یعنی مطالب رو خییلی عالی از هم تفکیک کردین هم از نظر زمان و هم عنوان خلاصه که فوق العاده منظم و زیبا بود درست مثل مادر و پسر فقط من البوم دوستای کوچولوتونو ندیدم آیا همچین پستی دارید ؟؟
مامان آرتین
پاسخ
نه عزیزم ندارم متاسفانه
سمیرا ( مامان عرفان)
5 بهمن 94 15:04
چه حیف این ایده خیلی جالبه و یه جورایی الان تو بورسه شما هم اگه بزارین این پستو خیلی جالب و خوبه و البته هر جور صلاحه