آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

"مامانی دوست دایم"

1392/7/30 9:42
نویسنده : مامان آرتین
559 بازدید
اشتراک گذاری

دلبر من

شنبه شب نشسته بودم که یهو پریدی پشتم و گفتی "مامانی دوست دایم". جمله ای که شیرین ترین جمله زندگیم بود. همچین چلوندمت که هی خوشت میومد و تکرارش می کردی. و من لذت می بردم. تا قبل از این فقط دستم رو می گرفتی و می گفتی: "مامان دوست" و من غش و ضعف می رفتم.

دلبریها و شیرین زبونیهات هر روز بیشتر و بیشتر میشه.

چند روز پیش که برات مداد رنگی و دفتر نقاشی خریدم. در حال نقاشی بودی که گفتی : " نگاشی خایه نسین" فکر کنم یعنی نقاشی بکشم خاله نسرین ببینه. البته خاله های مهدت، خاله منا و خاله سودابه یا به قول شما خاله سوباده هستند. ولی نمی دونم خاله نسرین که برای یک کلاس دیگه اس رو چرا اسم می بری.

راستی امروز برای عروسی مینو جون (دخترخاله من) می ریم بجنورد. هنوز معلوم نیست بابا هم با ما بیاد یا نه. اگه بابا نیاد با دایی مرتضی میریم.

دوست دارم گل پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

فرزانه
30 مهر 92 10:10
ایشالا همیشه به شادی عروسی عزیزم!!!!دیگه پسرمون حسابی بزرگ و آقا شده مامانی.خوش بحالت با این پسر نازی که داری

ممنون فرزانه جونم
مامان محمد پارسا
30 مهر 92 20:16
سلام عزیزم
الهی
مامانی خوش به حالت
تبریک می گم بهت پسر شیرین زبونی داریواقعا لحظه شیرینی هست واسه ما مامان هاعروسی بهتون خوش بگذره
مواظب خودتون باشید هوا خنک شده سر ما نخورید


ممنون عزیزم. پسر نازت رو ببوس
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 آبان 92 4:41
وای عزیزم درک میکنم منم وقتی از ایلیا شنیدم که گفت دوست دارم بال در اوردم
اما انقدر بهش خندیدم که حالا همش تکرار میکنه و این که تا اخمی بهش کنم میگه مامان منو دوست نداری جیگرمو کباب میکنه
میدونه چه کار کنه اما من موندم چی بهش بگم
بچه های شهریورن دیگه احساساتی
عروسی خوش بگذره بهم سر بزن اپ کردم


همین امروز رسیدم. میام پیشت
خاله الهام
1 آبان 92 17:48
ما زين جهان از پی ديدار می رويم
از بهر ديدن حيدر کرار می رويم
درب بهشت گر نگشايند روی ما
گوييم "يا علی" و ز ديوار می رويم
عید غدیر خم مبارک باد
التماس دعا


عید شما هم مبارک
مامان محمد پارسا
2 آبان 92 17:03
عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک
سهراب
3 آبان 92 22:16



meliiiiiiiiiii
4 آبان 92 0:33
mibinini in jomeleha che gadr goosht mishe be tane adam


واقعا که همینطوره
مامان یزدان
4 آبان 92 7:32
عیدت مبارک عزیزم.


ممنون خاله جون
نسم مامان آرتین
4 آبان 92 8:45
ای جون دلم پسر مهربون خاله


mamane radin
4 آبان 92 18:02



vaY AZ DASTEEE IN VOROJAK


وروجک گفتی خلاص. شیطون بلا
مامان محمد پارسا
4 آبان 92 21:21
سلام گلم
ممنون به ما سر زدید


وظیفه است عزیزم
مامان زری
5 آبان 92 0:04
واییییییییییییییییی چه پسر مهربون و احساساتی داری،خوش بحالت یعنی کی میشه آرنیکا به منم این حرف رو بزنه


انشالله به زودی بهت میگه عزیزم
مامان آرتین
5 آبان 92 15:40
سلام ماشاله به این گل پسرتون خدا براتون نگه داره به وبلاگ نی نی ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


از اشناییتون مفتخرم
مامان محمد پارسا
5 آبان 92 22:54
سلام مامانی
بعد از مدت ها ما اومدیم اما هر روز میایم اینجا خبری نیستشما بگید تکلیف ما چیه؟؟؟؟؟


خوش اومدین. میام. آخه خیلی تنبل شدم
محدثه
6 آبان 92 12:11
سلام
ببخشید دیر اومدم وبتون ان شااله همیشه عروسی باشید بجنورد هم اومدید به ما سر بزنید خوشحال می شیم
واقعاً شنیدن این جملات لذت بخش چه برسه به اینکه فرزند کوچولوت این حرفو بزن
شاد باشید


چه جالب یک دوست بجنوردی. از اشناییتون خوشبختم.
سارا مامان آرتین
6 آبان 92 19:25
وای خوش به حالت ... لحظه شماری میکنم واسه اون روز


انشالله به زودی نصیب شما هم بشه

مامان رها
7 آبان 92 17:11
سعیده جون میدونم که اون لحظه چه حالی پیدا کردی خیلی لذت بخشه وقتی آدم این جمله رو از زبون بجه اش میشنوهببوس آرتین جون رو


قربونت عزیزم
پگاه مامان آرتین
8 آبان 92 8:37
قربون دوست داشتنت عسلکم.عروسیم پیشاپیش مبارک
مامانی ببوسش


ممنون خاله جون
مامان مانی جون
10 آبان 92 11:37
ای جونم جملهء زیباش
میدونم چه لذتی داره این عاشقانه ها با پسر کوچولوی مهربونت
ببوسش


آره دیگه حتما خودت هم تا حالا مزه اش رو چشیدی. شیرین تر از عسل