آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

خبر مهم ... خبر مهم

1390/6/15 14:20
نویسنده : مامان آرتین
782 بازدید
اشتراک گذاری

فوق العاده.......فوق العاده........فوق العاده


 

آرتین خان اول متولد شد.

این پسر شیطون خیلی عجله داشت و 9 روز زودتر به دنیا اومد. مقدمت گلباران


دیدید این پسر بلا منتظر نشد مامان جونش بیاد، خیلی عجله داشت واسه به دنیا اومدن.

و اما داستان به دنیا اومدن آرتین خان اول:

در آخرین چکاب قرار بود تست NST بدم. یه لحظه خانم دکتر نتونست صدای قلب پسرم رو بشنوه و فوری منو فرستاد بیمارستان بستری بشم. ولی دو نوبت NST دادم که جواب خوب بود. خلاصه، روز یکشنبه رفتم سونوگرافی. آقای دکتر از همه چی راضی بود فقط کمی مقدار ماده آمونیوتیک کم شده بود. خانم دکتر هم گفت هرچه سریعتر به دنیا بیاد بهتره. خلاصه ساعت 12:10 رفتم اتاق عمل و گل پسر من به سلامتی به دنیا اومد.

عسل من عاشقتم. دوست دارم. پیش ما خوش اومدی.

                                        

راستی مامان جون هم همون شب تونست با هواپیما بیاد پیش ما.

ما هم روز دوشنبه اومدیم خونمون.

پسر گلم تولدت مبارک

 

 

تو پست بعدی میام با عکسها و اطلاعات بیشتر از آرتین خان اول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بابا
15 شهریور 90 14:39
بله آرتين خان اول بدنيا اومد پسر سفيد وخوشگلمون 1 كم مامانشو اذيت كرد با زود بدنيا اومدنش اما همه مارو خوشحال كرد دوست داريم خوشگل
سميرا
15 شهریور 90 15:17
آرتين فسقلي خوش اومدي
مامان و باباي ني ني ، بالاخره فرشته كوچولوتون بدنيا اومد
ان شاءاله قدمش پر از خير و بركت براي زندگيتون باشه و ساليان سال در كنار هم شاد باشيد و خندون
سعيده جونم خيلي خيلي خوشحالم كه هم خودت هم آرتين كوچولو سلامتيد


ممنون از محبتت
تلما
15 شهریور 90 23:51
آرتین جون بزار یه خاطره برات تعریف کنم دوروز قبل از به دنیا اومدنت با مامان نازنینت صحبت کردم و بهم گفت قراره سه شنبه هفته بعد بیای!منم کلی خوشحال شروع کردم به برنامه ریزی و ... تا اینکه دوروز بعد دیدم یه اس ام اس اومد: آرتین جون اومد! زنگ زدم به مامانت:اصولن بزرگتر که بشی میبینی که اینجوروقتها مامانا کمی خسته اند اما مامان جیگر طلای تو انگار نه انگار: من باورم نمیشد فک کردم منو سر کار گذاشته و تو هنوز نیومدی اما باور کن انقد دوست داره و انقد مامان قوی و محکم و با انرژی یه که از اومدنت در پوست خودش نمیگنجید: قدر این مامان گل و بابای خوبو بدون و منم ازون موقع تو رو "مرد غافلگیری لحظات"نامیدم چون جداً من یکی رو که غافلگیر کردی: عزیزم دارم لحظه شماری میکنم بیام خونتون و روی ماهتو ببینم به دنیا خوش اومدی آرتین جان
فرزانه
16 شهریور 90 9:09
تولد تولد تولدت مبارک مبارک باشه هوراااااااااااااااااااااااااااا آرتین خوشگله بدنیا اومد بوس بوس
فرزانه
16 شهریور 90 9:10
تولدت مبارک هورااااااااااااااا آرتین خوشگله بدنیا اومد عزیزم خ.ش اومدی
منا
16 شهریور 90 10:56
وووووووووووووای الهی قدمش گلباران عزیزم چه خبر خوبی مامانیش انشالا که صحیح و سالم تو آغوش پدر و مادرش سالهای سال زندگی پر برکتی داشته باشه
mamani helena
16 شهریور 90 11:58
akh joon ke gol pesar be donya omad mobarakeeeeeeeeeeeeeeee mamano babaye mehrabon enshala damadesh konid .
مامان قندعسل
16 شهریور 90 12:44
اخییییییییییییییییییی عزیزم قدمش مبارک حسابی سوپرایز شدیممممممممممامانی خسته نباشی بی صبرانه منتظر عکسای ارتین جون هستیم
خاله سارا
16 شهریور 90 14:00
ttaaavvvvvvvvvaaaaallloddeeeeshhhh mmooooooooobbbbaaaarrrrrrrraaaaaaakk tttttttaavvvvvaaaallllloooooooddeeeetttt moooobbbbbbbbaaaaaarrrrraaakkk
سميرا
16 شهریور 90 14:07
ياس و بنفشه اومد يكي يه دونه اومد تپل و سفيد و قلقلي پسر سعيده اومد
مامان ماهان
16 شهریور 90 19:57
تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی تان نور امید دمید را تبریک میگویم. قدمهای کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد
مامانه میکاییل(ملی)
18 شهریور 90 3:22
مبارکههههههههههههههههه باورم نمی شه چقدر عجله داشت این گل پسر