آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

دوازدهمین مروارید و روزانه های جیگر طلا

1391/10/2 9:04
نویسنده : مامان آرتین
535 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین زبونم

نمی دونی چطوری با شیرین زبونی هات دلبری می کنی. از روز پنجشنبه شروع کردی به حرف زدن. البته با زبون خودت. ما که نمیفهمیم چی میگی. ولی خیلی شیرین صحبت میکنی. من و بابا هم مرتب قربون صدقه ات میریم. فکر کنم فرانسوی صحبت میکنی. خیلی تو کلماتت ژ به کار می بری. دهنت رو طوری باز و بسته میکنی که دلم میخواد اون لباتو بکنم و بخورم. عشق منی.

-دیشب، اول دیماه، برای اولین بار با بابا احسان رفتی حموم و کلی آب بازی کردی. اینطوری خیلی خوبه تو این فاصله من به کارهام میرسم و بعد هم سریع بهت لباس میپوشونم و دیگه شما موقع لباس پوشوندن غر نمیزنی.

- تو این دو سه روزه خدا رو شکر خوب غذا خوردی.

- عاشق ویفر، بیسکویت مادر و چوب شور هستی.

- اگه به چیز کثیف یا خطرناک دست بزنی بهت بگم دست نزن یا نکن. سریع میزنی زیر گریه. با دهن باز و صدای بلند.خیلی لوسی. مگه دختری جوجه من.


خیلی از اعضا بدنت رو می شناسی. چشم، بینی، گوش، دهن، دندون، زبون، مو، سر، دست و پا. همه رو نشون میدی. وای که نمیدونی وقتی بهت میگم چشات کو؟ چه اداهایی در میاری و من هم برات ضعف میکنم. جای مامانی، دایی ها و خاله سپیده خالی. که وقتی این اداها رو درمیاری، بگیرن بچلوننت.

- دیگه با تعادل راه میری و کمتر میفتی. ولی هنوز هم اگه بخوای سریع به جایی برسی چهاردست و پا میری.

و ...

و اما دوازدهمین مرواریدت از صدف بیرون اومد. دندان آسیاب کوچک دوم پایین سمت راست.


 

 

جون دلم

 دوازدهمین مرواریدت مبارک

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آرتین (الهه)
2 دی 91 12:18
عزیز دلم امیدوارم شب یلدا بهت خوش گذشته باشه مروارید جدید مبارک جیگر طلا سعیده جون چه خوب که آرتین جون ساعت 11 میخوابه. آرتین ما هیچ شبی رو زودتر از 12 نخوابیده .


ای بابا چند شبی ما رو اذیت میکنه. نمیدونم چش شده
مامان آرشيدا
3 دی 91 1:04
مبارك باشه عزيز دلم آرشيدا هم هفتمين دندونش در آمد


مبارکش باشه.
نسیم -مامان آرتین
3 دی 91 9:22
بلبل کوچولو مبارک حرف زدنت چه جالب آرتین خان ما ایتالیایی حرف میزنه
راستی دندونای کوچولوتم مبارکت باشه


ممنونم خاله جون. ایتالیایی هم خیلی قشنگه

مامان یزدان
3 دی 91 9:55
الهی فدای اداهاشون بشم.یزدان من هم همه ی این کارا رو انجام می ده.گوشی تلفن -موبایل - کنترل تلویزیون رو می گیره در گوشش و به قول شما فرانسوی حرف می زنه و تند تند راه میره.خیلی با نمک.


قربون این جوجه های ناز
فرزانه
3 دی 91 13:35
واااااااایی خدا دلم دیگه واست ضعف رفت آرتین جوووونییییخیلی دلم واست تنگ شده عزیزدلم


من هم همینطور
فرزانه
3 دی 91 13:36
واااااایی خدا دلم دیگه ضعف رفت قربونت برم الهیدلم خیلی واست تنگ شده عزیز دلم


من هم دلم برات تنگ شده
دایی مرتضی
3 دی 91 15:24
آخ که فدای اون چشاش بشم من و وقتی نشون میده.
حتما یه عکس ازش بگیر مامانی


از صحبت کردناش هم فیلم بگیر که حیفه، چند وقت که دیگه بزرگ شد و بلبل زبون، نی نی ببینه اولا چطور صحبت می کرده



حتما در اولین فرصت
سارا
3 دی 91 16:34
آرتین جـــــــونم، مبارک بــــــــاشه!


ممنون خاله جون
سهراب
3 دی 91 22:42
گریه نکن دیگه وقتی مامان میگه کثیفه یعنی کثیفه جوجه.


چشم عمو جون
مامان ماهان
4 دی 91 15:38
ای جونم قربون حرف زدنت گلمممممممممممممممممممم
مرواریدای خوشگلت هم مبارکهههههههههههههههههههههه


مرسی خاله جون
مامان کورش
4 دی 91 21:02
سلام عزیزم ارتین جونم دندون جدیدت مبارک باشه یه عالم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس خصوصی دارید

مرسی خاله جون
مامان ماني جون
6 دی 91 11:16
ای خدا کلی خندیدم مخصوصا به گریه های بیخودی و نشون دادن چشات دقیق مثه مانیه رفتارات
قربونت برم عروسکم


مرسی خاله جون
بابا
7 دی 91 8:33
دیشب این پسره بامزه تا وقتی ما میخواستیم بخوابیم بیدار بود خیلی با نمک حرف می زدی


مریم مامان ملینا
11 دی 91 7:25
سلام عزیزم ببخشید که دیربه دیر بهت سر میزنم.... امیدوارم زمستون خوبی رو شروع کرده باشین درکنار پسر گلتون
مروارید جدیدت مبارک خاله جون
ملینا هم مثل تو 12 تا مروارید داره
میبوسمت