آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

عكسهاي سونو گرافي

1390/3/28 15:03
نویسنده : مامان آرتین
1,914 بازدید
اشتراک گذاری

روز سه شنبه با بابا رفته بوديم سونوگرافي سه بعدي، براي غربالگري سه ماهه دوم كه خدا رو شكر همه چي خوب بود و اولين بار تونستيم دقيقا صورتت رو ببينيم. خيلي هيجان زده شده بوديم. حالا هم يه سري از عكسهاتو براي يادگاري و براي كسايي كه دوست دارن زودتر از به دنيا اومدنت ببيننت توي وبلاگت مي ذارم. پسر عزيزم الان حدود 26 هفتشه و 1016 گرم وزن داره. 

1

3

 

 

3

4

مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نوشین
28 خرداد 90 17:24
سلام نی نی عزیزم...وای قربونت برم که بزرگ شدی....چه قدر ماهی پسر کوچولو.... خیلی ذوق زده ام که الان دیدمت.... خیلی کوچولو و نازی.... امروز با مامان خوشگلت صحبت می کردم و فهمیدم واقعا پسر خوبی هستی و مامانتو اذیت نمی کنی...آفرین نی نی...می دونستم خیلی خیلی خوبی.... از مامان نی نی ممنون که زحمت کشیدن و عکساتو گذاشتن...واقعا واقعا دوست داشتم ببینمت.... از راه دور صورت خوشگلتو می بوسم....مواظب خودت و مامان و بابا باش نی نی عزیزم....
دایی کوچیکه (مرتضی)
29 خرداد 90 18:59
سلام! با توجه به عکس دوم، بعد از به دنیا اومدن، احتیاج به یه جراحی زیبایی بینی داری دایی جون!! میخوای با دکتر میمنه صحبت کنم؟
مامان نی نی توپولی
31 خرداد 90 9:28
سلام عزیزم .
حالتون خوبه ؟
چند ماه تا آخر بارداریت مونده؟
با نی نی زیاد حرف بزن چون باعث تیز هوشی میشه.
خواندن سوره یوسف هم فراموش نکن


تقريبا 3 ماه ديگه به دنيا مياد. ممنونم و خوشحالم از آشناييتون
مامان پسرمون
31 خرداد 90 9:39
سلام . عکسهای پسرتون را دیدم خدا حفظش کنه . گل پسره منم هفته 23 هستم . منم تازه گیها شب ها بد می خوابم.پسرم دائم لگد می زنه . مراقب خودتون باشید.
مامان تربچه
31 خرداد 90 10:44
وااااااااای چه بانممممممممک
مامان ماهان
31 خرداد 90 11:05
واااااااااااااااااااااای چه قدر جالبه که این عکسا رو گذاشتی آفرین به دوست جونم که این لحظه های زیبا رو ثبت میکنه
سارا
31 خرداد 90 11:59
به به چه نی نی ناز وتپلی ججییییییگگگرر زود بیا که عمو فرید واست کلی برنامه چیده فقط یادت باشه که باید مرد باشی و زعفرانی
منا مامان فینگیلی
31 خرداد 90 13:45
چقدر جالبن تا حالا نی نی به این واضحی ندیده بودم
یه سوال تست غربالگری چیه؟


ممنونم عزيزم. از آشناييتون خوشحالم
تست غربالگري در دو نوبت سه ماهه اول و سه ماهه دوم انجام مي شه. در هفته سيزدهم تا پانزدهم يك آزمايش و يك سونوگرافي (NT) براي سلامتي فرزند (مانند تشخيص مونگوليسم، فابيسم و بيماريهاي خوني و ...) انجام مي گيرد.
براي تست غربالگري دوم فقط يك سونو گرافي براي كوتولگي و مونگوليسم و ... صورت مي گيرد (به تشخيص دكتر خودتون)
اميدوارم تونسته باشم اطلاعاتي بهتون بدم. تمام اطلاعات من همين بود. با عرض پوزش
بابا
2 تیر 90 12:37
از تمامي دوستاني كه با پيغامهايشان اين صفحه رو بعنوان يادگاري براي شازده ما خاطره انگيز مي كنند ممنونيم
مامان تربچه
2 تیر 90 17:29
وااااااااای چه بانمک عزیزم ممنون که بهم سر میزنی
نهال
4 تیر 90 15:58
چه نی نی بامزه ای با نی نی منم دوست میشی؟ با هم یک حالی از عمو فرید و اینا بگیریم.
تلما
21 تیر 90 10:04
وای تو چقد خوشگلی نینی طلااااااااااااااااااااااااا
ملی(مامانه نقطه )
27 تیر 90 23:46
ای جانم چقدر قشنگ تصویره چهره اش معلومه من تا حالا سه بعدی ندیده بودم ، ان شالله که صحیح و سالم بیاد تو بغلت
منا مامان فینگیلی
28 تیر 90 11:53
سلام مامانی
من الان تقریبا هفته بیستم هستم دیرز هم رفتم دکتر و و فقط یه سونو واسه سلامت و جنسیت جنین واسم نوشت نمیدونم همین سونویی که شما دادید؟هفته چندم شما این سونو را دادید؟


عزیزم من این سونو رو تو 26 هفتگی دادم و یک سونو هم حدود 30 هفتگی دارم که باید انجامش بدم