آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

آرتین خان در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی کودک

1390/8/28 15:19
نویسنده : مامان آرتین
941 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزدردونم، دیروز من و شما و بابایی رفتیم نمایشگاه و فکر کنم شما کوچکترین نی نی اونجا بودی. قربونت برم الهی. 

کوچولوی نازنیم چون شما کوچولو بودی نتونستیم برات چیز زیادی بخریم. ان شاء الله سال دیگه که بزرگتر شدی واست یه عالمه اسباب بازیهای آموزنده و قشنگ می خریم.

 

چندتا عکس یادگاری از نمایشگاه و چیزایی که برات خریدیم:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ماهان
28 آبان 90 15:21
به به چه چیزای خوشگلی خریدین مبارکت باشه عزیزم
بابا
28 آبان 90 15:27
جيگرم هر روز بزرگتر و خوشگلتر ميشه پيييييييييييييييييييييييييسر
دایی مرتضی
28 آبان 90 17:03
الهی قربون دایی خوشتیپم برم که اینقد ماه افتاده تو عکسا. مامان نی نی، کاش عکس نی نی رو یکم بزرگتر مینداختی خوب ببینیمش
مامان ساوینا
28 آبان 90 18:09
الهی خاله فدات بشه دخمل ناز..دوستت دارم یه عالمه البته نه به اندازه مامان و بابا ولی قد خودت دوست دارم عزیزم.
مامان ساوینا
28 آبان 90 18:12
آرتین عزیز من یه اشتباهی کردم عزیزم . من و ببخش که دخمل ناز نوشتم sorry
مامان محمد پارسا
28 آبان 90 22:20
سلام ناناز خاله خوبی ؟ بزرگ و ناز شدی مبارکت باشه گلم
mamani helena
28 آبان 90 23:06
salam azizam vay artin joon che malos oftadi to aksat etefaghan mano helena va babayeish ham diroz omadim namayeshgah
منا مامان الینا
29 آبان 90 11:37
مبارکت باشه خریدات آرتین جون زودی بزرگ شو که سال دیگه مامانی واست کلی اسباب بازی بخره باشه خاله جون؟
مامان امیر علی
29 آبان 90 15:46
وای وای چه عکسهایی و چه اسباب بازیهایی .مرسی عزیزم به ما سر زدین و عکس امیر علی هم دیدین .تراشه ها بدون اینکه ما بدونیم عکس امیر علی را زده بودند .راستی با عمو پورنگ واسه سی دی عمو پورنگ شما عکس انداختین ؟


اونروز عموپورنگ نبود. چون جمعه بود غرفه هم خیلی شلوغ بود و نتونستیم عکس بگیریم.
مامان مانی جون
29 آبان 90 16:34
وای خوش به حال آرتینی با این مامان و بابای خوش ذوقش ممنونم خوبه
مامان محمد پارسا
29 آبان 90 16:50
مامانه میکاییل
29 آبان 90 20:12
حیف شد اینجا میکروسکوپم باهام نیست خوب من چجوری آرتینی رو ببینم ؟؟؟
مامان تربچه
30 آبان 90 7:30
خصوصی داری گلم
نسترنjojo
30 آبان 90 19:25
سلام ماشاا... چه نی نی نازی دارین.... (چشم حسود کور ) من خاله آتینم و از طریق وب اون شما رو میشناسم.... خدا حفظش کنه....
نسترنjojo
30 آبان 90 19:44
راستی اون تیکه بالای وبلاگتون که سال و روز و ماه و.... آرتین رو نشون میده خیلی خوشم اومد...

میتونید کدشو به منم بدید؟؟؟؟


اون مخصوص قالب هست و من کدی وارد نکردم. اگه می تونید از قالبهای نی نی بلاگ استفاده کنید.
نوشین
30 آبان 90 20:58
وای وای آرتین خان اول چقدر خوشگل و ناز و بزرگ شده...بزنم به تخته...چقدرم که قرمز بهش میاد...مامان آرتین نمیگین ما اینجا خیلی دلمون تنگ میشه با دیدن این عکسا؟...اسباب بازی های قشنگت هم مبارکت باشه....
مامان گیسو
1 آذر 90 12:51
سلام عزیزم خوبی؟ امیدوارم همیشه خوش باشین خریدای گلم هم مبارکش باشه
مامان سام
12 آذر 90 18:40
تو اين عكس كه با آرتين كوچولو گرفتي من احساس ميكنم خيلي به مامانش شبيه آره؟


بله، خیلی شبیه منه
مامان سونیا
14 آذر 90 23:13
مبارک باشه عزیزم ماشالله به این گل پسر قند عسل