آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

شازده كوچولوی ما آرتین

تولدی دوباره ...

1393/7/8 10:16
نویسنده : مامان آرتین
1,305 بازدید
اشتراک گذاری

قربون پسری بشم من

تولدات بالاخره تموم شد. سه شنبه هفته پیش یه تولد با دوستای وبلاگی داشتیم که خیلی خیلی خوش گذشت. بماند که شما وروجکا گاهی دعوا می کردید و گاهی بازی. 

 

بله سه شنبه گذشته 1 مهر 1393 یه دورهمی گرفتیم. البته نمی خواستم اسم تولد رو بزارم که دوست جونیا به زحمت نیفتن. هرچند که کلی هم زحمت کشیدن. اون روز تا ساعت 12 سرکار بودم، مرخصی گرفتم. دوجا برای کیک رفتم که گفتن کیکامون عصر آماده میشه و من بیخیال کیک شدم. اومدم مهد دنبالت و اومدیم خونه. سر راه هم یک کم خرید کردی کردیم. کل این مهمونیو خودم تنهایی برپا کردمش. از خرید گرفته دتا مرتب کردن خونه و غذا و ... البته وسط هفته بود و نمی تونستم بیشتر از این. انشالله به دوست جونیام هم خوش گذشته باشه. به من که خیلی خوش گذشت.

ساعت 4:15 زهراجون مامان ایلیا، خدیجه جون مامان آوا، شیرین جون مامان سما و لیلا جون مامان مشکات رسیدن و منم حاضر نبودم. خندونک

تا اونا لباساشونو عوض کنن منم رفتم آماده شم. همین زمانا بود که سمانه جون مامان محمد رهام اومدن و دستشون درد نکنه یه کیک برامون درست کرده بودن و آوردن که با همون کیک جشن گرفتیم. سوده جون مامان مهیار و بعد هم شقایق جون مامان ارشان هم رسیدن و جمعمون جمع شد. شدید 8 نی نی طلا.

رفتید تو اتاق شما بازی کنید که تا اومدم تو اتاق دیدم کل کمدتو آوردید پایین. کلی بازی کردید و چندتا اسباب بازیهاتو شکوندید متاسفانه. من هم با کمک دوستام غذاها رو آماده کردیم و دور هم نشستیم . همه که جمع شدن کلی زدیم و رقصیدیم. شماها هم با اسباب بازیها میومدید تو حال و پیش ما بازی می کردید. خلاصه که مهمونی به خیر و خوشی برگزار شد. یکی از همکارام میگفت فکر کنم تا سال دیگه براش می خوای تولد بگیری. 

حالا بریم سراغ عکسا

و اما سی شهریور تولد اشکان خاله بوده، و تم تولدش مینیون بود که من براشون درست کردم. البته خاله سارا خیلی مختصر می خواست.

اینم عکسای تولد:

و اما عروسی سارا دختر خاله بابا احسان هم شنبه 29 شهریور بود که اومدیم خونه و آماده شدیم و رفتیم عروسی

و چند تا عکس جا افتاده از قبل

آرتین و اشکان مشغول بازی

و این هم بعد از خوردن یه عالمه ماکارونی و ماست

وقتی مامانی اینا اومده بودن تهران برای تولدت یه شب رفتیم برج میلاد. سوار چرخونک شدی اما لذت نبردی. اما بجاش دو دور قطار سوار شدی

و آرتین جونم در امامزاده صالح (زیارتت قبول)

 

 

پسندها (1)

نظرات (12)

سهراب
9 مهر 93 8:26
همیشه خوش باشی آرتین جونم.
پگاه مامان آرتین
9 مهر 93 9:06
عزیزم مبارکه. حال تولد می گیری ماروخبرنمی کنید.باشه
مینا مامان آرمانی
9 مهر 93 18:00
حسابی خوش گذروندینااااااااا جای من خالییییییییییییییی آرتینم مثل همیشه با فیگورای خوشکلش خواستنیه ببوسش سعیده جان اگه زحمتی نیست دستور اون سالاد توپی رو برام واتس کن مچکرررررررم ممنون میشم
مامان آرتین
پاسخ
قربونت. چشم
سوده مامان مهیار
9 مهر 93 19:19
سعیده جون ایشالله همیشه شادیهاتون بیام به ما و بچه ها که خییییییییییییییییییییییلی خوش گذشت ممنونم عزیزم کلی زحمت کشیدی گلم تا فرصت خوبی رو برای بچه ها و مافراهم کنی
مامان آرتین
پاسخ
منم خیلی خوشحال شدم از حضورتون
محمدرهام ومامان سمانه
11 مهر 93 12:16
به ماهم خیلی خیلی خوش گذشت انشالله سیصد ساله بشه عروسکتخاله سمانه که عاشقشه جون دلم بسر خوشگل وخوش تیپم زیارتت قبول آرتین گلی
مامان آرتین
پاسخ
ممنون خاله جونم از کیک خوشمزه ات
مامان فاطی
11 مهر 93 21:18
قربون پسر عزیزم بشم اینقدر ژستای قشنگ گرفته انشاا... همیشه سلامت و موفق زیر سایه مامان و بابا باشی
مامان آرتین
پاسخ
مرسی مامان فاطی جون. اولین نظر بود برام ممنون
سپیده
11 مهر 93 21:21
قربونت بشم من خاله جون خیلیی دوست دارم عاشقتم
مامان آرتین
پاسخ
منم دوست دارم عاشدتم (از زبون آرتین)
محمدرهام ومامان سمانه
13 مهر 93 12:32
نشانم ده صراط روشنم را / خودم را، باورم را، بودنم را خداوندا من از نسل خلیلم / به قربانگاه می آرم «منم» را قربان، عید سر سپردگی و بندگی مبارک
مامان آرتین(الهه)
18 مهر 93 10:51
عزیز دلم از خدا میخام همیشه تنتون سالم ولبتون خندون باشه خصوصی
مامان آرتین
پاسخ
قربونت عزیزم
ملی پناهی
25 مهر 93 19:29
وای سعیده جون چقدر دلم براتون تنگ شده بود مخصوصا واسه این موطلایی خوشگل
مامان آرتین
پاسخ
منم خیلی دلم تنگ شده براتون
مامان نسی
26 مهر 93 9:36
پسر خوشگلم آرتين نازم با تاخييييييييييييير فراوان تولدت مبارك دست مامان درد نكنه چه تولدي چه تمي وچقدر تولد خوش به حالت آرتين جون چقدر كادو جمع كردي
مامان آرتین
پاسخ
ممنون عزیزم
سحر
7 آبان 93 8:14
من عاشق این آرتین خان خوش تیپم. هر روز براش اسپند دود کن مامانی.
مامان آرتین
پاسخ
ممنون خاله جون